TERNION – המרת פערים כלכליים מסורתיים והגונים

טיאנאן הוא חילופי הצפנה היברידית עם שער פיאט ושירותי מסחר משולבים. 

Tornian Exchange הוא מתקן מוסדר ומורשה. זה גם מאפשר Crypto, Crypto, Crypto, Crypto ו פיאט מסחר. שערי תהיה היברידית לאחר ICO. זה עוזר לקבל חילופי מבוזרת עם חילופי מרכזי. 
מעבד התשלומים של Turnian הוא שער תשלום, המיושם על ידי מפיץ בשיקול דעת ומספק כרטיסים ללקוחותיו. לקוחות יכולים להשתמש בכרטיסי בנק להפצה. ספקים ממשק ה- API של Tierium מבצע את מערכת התשלומים שלהם על-ידי אספקת סחורה או קריפטופורטציה. זה מתאפשר על ידי שילוב של חילופי המערכת. 
קרן Tornicon נוזלי תומכת בשני מודלים עסקיים, עמוד השדרה של חילופי ואת מעבד התשלומים. הכספים אחראים לרכישת רבע מהרווח של החברה, לקנות כרטיסים ולשרוף אותם כדי להילחם באינפלציה. בסביבות רבע אחסון המהיר נשמר להרחבת המהומה ברחבי העולם. 

אנחנו כל הזמן מנסים לשווק את זה בתור צוות. הגבולות שלנו מבקשים להשיג רק מנוחה. על ידי מתן האמונה שלנו בנו, כולנו יהיה לעצב את העתיד שיימשך מחר. ראשית תקבל את הניסיון הראשון על פלטפורמת החליפין, ולראות איך את הגירסה הראשונה ייראה. זה לא רק העברה נוחה של שחקנים מוסדיים, אלא גם את פלטפורמת יישומים ניידים ואת יישום האינטרנט, מה שמקל על משקיעים קמעונאיים. הביקורת השנתית של Tornike עובדת על שקיפות ואמינות.למרות שאנו יודעים כי האוצר הדיגיטלי מבוזרת הוא העתיד, אנו מבינים את היחסים הבלתי נמנעים והערך כי יישמנו היום באזור cryptocurrency.

אנחנו כל הזמן מנסים לשווק את זה בתור צוות. הגבולות שלנו מבקשים להשיג רק מנוחה. על ידי מתן האמונה שלנו בנו, כולנו יהיה לעצב את העתיד שיימשך מחר. 

ראשית תקבל את הניסיון הראשון על פלטפורמת החליפין, ולראות איך את הגירסה הראשונה ייראה. זה לא רק העברה נוחה של שחקנים מוסדיים, אלא גם את פלטפורמת יישומים ניידים ואת יישום האינטרנט, מה שמקל על משקיעים קמעונאיים. 

הביקורת השנתית של Tornike עובדת על שקיפות ואמינות.

אנו יודעים כי האוצר הדיגיטלי מבוזרת היא העתיד. אבל, אנו מבינים את הידע יישמנו היום, ואנחנו מבינים את הקשר הדרוש והערך בחלל cryptocurrency. 

עבור בעיות 

היעדר רישיון חילופי מוסדר האנוסים פיאט 
להורג גרוע עבור חילופי שירות לקוחות האנוסים פיאט 
לוקח זמן, כל אחד עם חליפין משלו אישרו כי יישום מדיניות KYC וחומצה הנדרשים 
חוסר שקיפות וחוסר האמינות של הבדיקה השנתית, כי 
, המבוסס על ה- API ארובות האינטרנט של הבורסה Unhewn 
עסקות במטבע-הצפנה גמישות, יש חוסר של מערכות תשלום המספק 
הנחיות ברורות לתמיכת הון לחברות בפוסט למשך חצי שעה 

כיצד לתקן את זה 

ישנו terni’on חליפין אירופאי №phvr 000,209 אישור שיווק הצפנה כדי 
לספק תמיכה מלאה, כוללים צרכנים פרטיים ומנהלים זקוקים terni’on 
מציין אירופאי ברור ומלא אחר ההוראות עבור האימות המהירה של terni’on חפיפה 
כדי לשמור על השקיפות של הבדיקה השנתית הוא-השחי שלישי בלתי תלוי וזה 
יש תקן אינטגרציה API terni’on. אנחנו רוצים 
להחליף 
אינטגרציה משולבת אינטגרציה של ה- API הפעל תהליך תשלום אחד מספק חילופי בודדים בשוק , מחזור נזילות הקרן תומכת עסקים overhauled להתמקד על הגדרת המטרה

על בסיס המערכת האקולוגית הטורנית, כל מערכות ההכנסות וההפקה הפנימיות מתמקדות ביישום קרן הנזילות של טורניקום. זה גם ישים את tern עבור הפונקציונליות של השירות כמו מודל המודל של turaniate תלוי בטבע של הטבע לתמוך נזילות Torniam. אסימון TRN הוא חלק בלתי נפרד של המערכת האקולוגית Tornaconian והוא שיטת החליפין בילה על חילופי טוראנו פעולות תשלום turanyan. כלי זה עשוי להוביל ביקוש גבוה עבור צליל TNN, אשר לאחר מכן churns לתוך בתי גידול ויוצר גלגל הנפלט על ידי הפצה וביקוש.

Torneon היא פלטפורמת מסחר חדשה המבוססת על טכניקות מוצלח שובר קופות אשר לתפעל בשוק ולשנות את המערכת האקולוגית הכלכלית. שיטה זו משתמשת בפלטפורמה דומה כדי לתמוך בתהליך המסחר עבור סוג הנכס האטרקטיבי שלה. בנוסף, פלטפורמה זו משתמשת cryptocatternity ידועה שלה, הידוע גם בשם סחר אסימון. מפתחים מצפים ליצור מטרות נזילות גדולות הכוללות עסקאות אסימון המסייעות לעסקאות אסימון. מטרת הפלטפורמה היא להפוך נכסים פיננסיים מרובים באמצעות טכנולוגיה blockchannel.לאחר שתחליט להשתתף באתר עסקי זה, אני ייהנה לך באופן אישי עבור יצירת הכנסות גדול והם בטוחים המשקיע יכול להמשיך להשקיע רעיונות יצירתיים עסקאות. 

מידע על 
האתר: https://ternion.io/ סקירה טכנית: https://ternion.io/TernionWhitepaper_nl.pdf טוויטר https://twitter.com/ternionofficialמברק: https://t.me/TernionOfficial אן: , HTTPS יהיה: / / Bitcoin.com.org/exdex.php topic = 4623236.msg 41743899 # masse 41743899 פורסם: https://www.facebook.com/ternionofficial/

https://ternion.io/?utm_source=bitcointalk&utm_blog=bounty

Crypto verygood

https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1958408

Tinggalkan komentar